052-5868400

תקנון אתר ומדיניות החזרים ומשלוחים

תקנון תנאי השימוש באתר 'LAPA'

ברוכים הבאים ל'LAPA' ציוד ומזון לכלבים וחתולים. אתר LAPA משמש כחנות אינטרנטית למכירת ציוד ומזון לכלבים וחתולים.

אנא הקפד לקרוא את תנאי השימוש לפני הגלישה באתר.

תקנון השימוש באתר הנ"ל נכתב בלשון זכר אך מתייחס לנשים וגברים כאחד.

התקנון מופנה לכל משתמשי האתר. על המשתמשים באתר יחולו הוראות תקנון זה וכל שימוש ו/או גלישה מהווה הסכמה לאמור בתקנון זה, וכן כי לא תהיה לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו'או תביעה ו/או דרישה כנגד LAPA ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם, מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבות  מטעם LAPA ו/או מפעילי האתר ע"פ תקנון זה.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון, רק התקנון שמופיע באתר החברה במועד הרכישה יחייב את החברה. עם הרשמתכם לאתר, הבעתם את הסכמתכם לקבל ניוזלטר ומידע פרסומי מפעם לפעם.

הנהלת האתר תעשה כל שביכולתה ע"מ להגן על פרטיו האישיים של הלקוח המוזנים באתר, במקרים בהם יעלה בידו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולש, משתמש ולחברים באתר לא תהה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי הנהלת האתר וצוות LAPA. החברה מתחייבת לפעול כמיטב יכולתה לשמירת המידע ולא תעשה בו כל שימוש אלא למטרות המפורטות בתנאי הסכם זה.

תנאי השתתפות

האתר מיועד לרכישה לבני 18 ומעלה, על המשתמש להיות אזרח ישראל, בגיר, בעל תעודת זהות תקינה ובבעלות כרטיס אשראי תקף. כמו כן על הרוכש להיות בעל כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט. המשתמש ימסור את פרטיו האישיים בהתאם להוראות האתר ומתחייב לפעול לפי הוראות האתר בתום לב. מסירת פרטים כוזבים אסורה בהחלט ויראו בה כעבירה פלילית ע"פ הוראות חוק העונשין.

מובהר כי מפעילי האתר אינם אחראים על כל נזק שעלול להיגרם למחשב ו/או למכשירך הסלולרי ו/או למכשיר קצה אחר כתוצאה משימוש באתר.

LAPA לא תישא במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי לכל מקרה שבו רכישה של משתמש לא תתקבל במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת מהרוכש לבצע רכישת מוצרים באתר.

הרכישה והמוצרים

האתר מאפשר ללקוחותיו רכישה/הזמנה נוחה ובטוחה באמצעות האינטרנט. ניתן לרכוש את המוצג באתר בכל עת ועד לגמר המלאי. הרכישה באתר תתבצע באמצעות כרטיס אשראי/אפליקציית תשלום (BIT, PAY BOX ) או באפליקציית PAYPALL בלבד! כמו כן ניתן לבצע חיוב טלפוני מול נציג בטלפון 052-5868-400.

תנאי מוקדם לרכישת המוצר הוא אישור חברת האשראי לעסקה. (במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה).

המוצרים המוצגים באתר הינם חדשים וראויים למכירה. מחירי המוצרים באתר כוללים את המע"מ, חשבונית העסקה תשלח בדואר האלקטרוני שהוזן ע"י הלקוח (וזאת במידה שהלקוח הזין כתובת תקינה).

בדף המכירה של כל מוצר באתר תופיע תמונת המוצר, התמונה נועדה להמחשה בלבד!

LAPA עושה כל שביכולתה על מנת להבטיח שהמוצרים שמוצגים באתר ימצאו במלאי. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול את זכות הרכישה באתר ע"פ שיקול דעתה.

במידה והמוצרים חסרים במלאי, תשלח לרוכש הודעה מתאימה באמצעות דואר אלקטרוני ו/או באמצעות הטלפון – כפי שנמסר ע"י הרוכש במעמד הרכישה.

במקרה כזה, LAPA שומרת לעצמה את הזכות להציע לרוכש הצעות חילופיות, במידה והרוכש יבחר מוצר חלופי יעודכנו פרטי ההזמנה. במידה והרוכש יסרב לחלופות המוצעות, ההזמנה תימחק וכרטיס האשראי לא יחויב ו/או כספכם יוחזר במלואו.

בעת ביצוע פעולת הרכישה באתר, יידרש המשתמש להזין למערכת את פרטיו האישיים כגון: שם פרטי, שם משפחה, טלפון זמין, כתובת מלאה למשלוח, דואר אלקטרוני ופרטי תשלום. הגשת פרטים אישיים כוזבים הינה עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם ל-LAPA.

LAPA שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים ללא כל הודעה מוקדמת או לבטל עסקה גם לאחר הזמנה.

אספקה ומדיניות משלוחים

LAPA אחראית לספק את המוצרים הנרכשו באתר לכתובת שהוקלדה בדף ההרשמה ו/או בתיאום אישי מול הלקוח.

זמני האספקה והחלוקה –

מודיעין והסביבה, ירושלים והסביבה, יישובי מערב בנימין, ראש העין והסביבה, גוש דן והסביבה, רמלה לוד והסביבה, רחובות והסביבה – אספקה עד 24 שעות.

יישובי הדרום – אשדוד אשקלון והסביבה, קריית גת והסביבה, באר שבע והסביבה – אספקה עד 72 שעות.

אזור השרון – רעננה כפ"ס והסביבה, נתניה והסביבה, חדרה והסביבה, חריש והסביבה – אספקה עד 72 שעות.

צפון הארץ – חיפה העמקים והקריות, עפולה והסביבה, אספקה עד 72 שעות.

אזורים מוחרגים ומרוחקים – דרומית לבאר שבע, אזור עמק בית שאן, רמת הגולן, אצבע הגליל, גליל מערבי, ערבה, ים המלח, אילת, יישובי גוש עציון, מזרח ירושלים, בקעת הירדן – אנא בדקו טלפונית שניתן לבצע את האספקה, יתכן ויהיה תשלום עבור משלוח למרות רכישה מעל המינימום המצוין באתר.

* זמן האספקה כולל את חישובי ימי האספקה כימי עסקים בפועל להלן ימים א'-ה' לא כולל את חגי ישראל. שירות המשלוחים יעשה באמצעות שירות משלוחים.

LAPA  לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים של – כוח עליון, תקלה, מצב חירום ונזקי טבע, או שביתה או בעיית אספקה אצל ספק שירותי המשלוחים הדרושים להובלת המוצרים.

בהזמנה מעל מינימום הזמנה (מופיע בעמוד הרכישה ובמעמד התשלום) משלוח חינם.

בהזמנה לישובים - ניל"י, נעלה, בית אריה-עופרים, טלמון, כרם רעים, דולב, נריה, נחליאל, עלי זהב, פדואל, חשמונאים, כפר רות, כפר האורנים, לפיד, שילת, מודיעין-מכבים-רעות, נוף איילון, חלמיש, בית חורון, שעלבים - מינימום 99 ש"ח.

שאר חלקי הארץ מינימום הזמנה - 199 ש"ח.

בהזמנה בסכום הקטן ממינימום ההזמנה יתווספו דמי משלוח כמפורט בדף ההזמנה.

LAPA שומרת לעצמה את הזכות לשנות/לעדכן את רשימת הערים והסכום למשלוח בהתאם לצרכיה.

באחריות LAPA כי המוצרים יצאו לאספקה כשהם באריזתם המקורית, סגורות ובמצב טוב.

באחריות הלקוח לבדוק האם לחיית המחמד יש רגישויות מסוימות לאחד הרכיבים ו/או המוצרים שנרכשו. על הלקוח לשמור ולאחסן את המוצר לפי הוראות היצרן. LAPA לא אחראית למוצר שהתקלקל בגלל אחסון לקוי שלא לפי הוראות היצרן.

מדיניות החזרות וביטולים

כל הרוכש מוצר רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראת החוק להגנת הצרכן, התשמ"א 1981. להלן מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר.

ביטול העסקה יעשה בכתב באמצעות הדואר האלקטרוני. המוצר ישלח אלינו על חשבון הרוכש/על ידי שליח מטעמו, כאשר המוצר חדש, שלם ובאריזתו המקורית, ולא נעשה בו כל שימוש או פגיעה או פגם מכל סוג שהוא.

סכום העסקה יזוכה באותו אופן בו שולמה העסקה בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% מסך העסקה ודמי המשלוח, וזאת לאחר קבלת המוצרים בחזרה.

החזרת המוצרים תעשה בצירוף חשבונית עסקה מקורית.

שקי מזון יבש – יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית, עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר, כאשר המוצר שוקל לכל הפחות שלושת רבעי משקל המזון.

לא ניתן להחזיר מזון רפואי.

לא ניתן להחזיר מוצרים שהוזמנו לבקשת הלקוח בהזמנה אישית, או שהותאמו למידותיו ופרטיו.

מדיניות הפרטיות באתר

מפעילי האתר התייחסים בכבוד רב לפרטיות הגולשים באתר ושומרים עליה. הגולש/הרוכש באתר אינו חייב למסור כל מידע, והחוק אינו מחייב אותך למסור מידע, אולם אי מסירת מידע עשוי למנוע ממך שימוש בחלק משירותי האתר.

בעת השימוש בשירותי האתר, נאסף מידע על המשתמש. מדובר במידע שחלקו ניתן על ידי הגולש באופן עצמאי, וחלק מהמידע נצבר באופן סטטיסטי לרבות העמודים שהם צפית, הכל בהתאם לכתובת הIP שממנו האינטרנט פועל.

מפעילי האתר מחויבים להגן על פרטיות המשתמש וכן עושים זאת באמצעות הטכנולוגיה המקובלת בשוק. יש להבין כי בעוד אבטחת המידע מצמצמת את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית למחשבים ואתרים, היא אינה מעניקה חסינות מוחלטת בכל תנאי מפני חדירה כאמור. מפעילי האתר אינם מתחייבים כי השירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם.

מפעילי האתר שומרים את הנתונים עבור פניות עתידיות שלך וכדי לספק שירות טוב יותר.

במידה ועיינתם במידע שלכם ומצאתם שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, הנכם רשאים לפנות אלינו בטלפון 052-5868-400 בבקשה לתקן את המידע או למחוק את החשבון והמידע כולו.

קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה. אין  להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת במידע כלשהו מן האתר ו/או מאתר מכירות זה, אלא אם ניתנה הסכמה לכך מראש ובכתב מטעם החברה.

האתר זה יש שימוש בלוגואים של ישויות שונות כגון חברות מסחריות ואחרות. השימוש בלוגואים אלה באתר נעשה ברשות. הינך מתחייב כי לא תשתמש בלוגואים ללא רשות מראש ובכתב מבעלי הזכויות בלוגואים.

האתר מוגבל לשימוש אישי ואין לעשות בו כל שימוש מסחרי ללא הרשאה מפורשת מראש ובכתב ממפעילי האתר.

הנגשה לבעלי מוגבלויות

מפעילי האתר עושים כל שביכולתם ע"מ להנגיש את האתר לאנשים עם מוגבלויות וזאת בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, ולתקנות הנגשת אתרים הכפופות לו. במידה והינך נתקל בבעיית נגישות באתר, אנא פנה אל מפעילי האתר והם יעשו ככל שביכולתם כדי לפתור בעיית נגישות זו. ניתן לפנות בטלפון 052-5868-400 או בכתובת LAPADOAR@GMAIL.COM

שונות

בנוסף לכל האמור בתנאי השימוש, מפעילי האתר אינם אחראים לדיוק, לשלמות, לנכונות המידע או חלקו, אשר הם אספו ו/או כינסו ו/או שמרו ו/או אשר העבירו לך או לכל אדם אחר.

מפעילי האתר אינם מתחייבים כי האתר לא ייסגר ו/או כי הפעילות בו לא תופסק באופן זמני או קבוע ושומרים לעצמם את הזכות לסגור את האתר ו/או את פעילותו בכל עת ע"פ שיקול דעתם הבלעדי והסופי. הנך מודע לכך כי השימוש באינטרנט כרוך לעיתים בהפרעות, שאינן בשליטת מפעילי האתר ו/או האתר, ושמעילי האתר ו/או האתר לא יהיו אחראים באופן כלשהו לכל שיבוש ו/או איבוד מידע בזמן העברת מידע לאינטרנט ו/או בכל זמן אחר. ייתכן והאתר לא יהיה זמין מעת לעת מסיבות שונות לרבות תחזוקה שוטפת. ייתכן כי הגישה לאתר תופסק לעיתים בנסיבות שונות ו/או תושעה באופן זמני או לצמיתות.

הנך מצהיר בזאת כי הנך פוטר בזאת את מפעילי האתר ו/או האתר מאחריות בגין כל נזק ו/או תשלום ו/או הפסד שייגרמו לך עקב זאת. במקרה של סגירת האתר, מפעילי האתר יעשו ככל אשר ביכולתם ובאופן סביר כדי לעמוד בהתחייבויותיהם טרם סגירת האתר.

מפעילי האתר מאחלים לכם גלישה נעימה ופורייה באתר. לשאלות, בירורים ומידע ניתן לפנות אלינו באמצעות כתובת המייל LAPADOAR@GMAIL.COM   או בטלפון 052-5868-4007

דילוג לתוכן